سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعات نیوز

نظر

متن آهنگ امیر عباس گلاب من عوض میکنم حالتو با ریتم بندری

من صدای خنده های از ته دل توام

 

من تو شادی و تو غم هر لحظه هرجا با توام

 

من صدای کوه و دریا و زمین و آسمون

 

من خود راز رسیدن به خود خود توام

 

حالتو عوض کنو این بار تو به دنیا بخند

 

چشماتو رو هرچى که حالتو میگیره ببند

 

رقص باد و کوه و دریا و درختارو ببین

 

جاده ی بى انتهای موج دریای ببین

 

میدونم خسته شدی بس که زدی به هر دری

 

خوشحالیای کوچیکتو نگیری سر سری

 

تو خودت واسه خودت از همه دنیا بهتری

 

من عوض میکنم حالتو با ریتم بندری

 

” دوست دارمو عاشقت شدم نایى ندارم

 

ولى وقتى میای میبینى مو حالى نداروم

 

یه روز میرسه که قلب تو از ریشه جدا شد

 

ولى دیره عزیز دیره عزیز بیا با صفا شوMusicdel | موزیکدل

 

رو تختى دم بختى ولى هر حالى که هستى

 

بیا ما برقص با ما بخون با ما رها شو ”

 

وقتى جوونیت بگذره کیف نکنى تو باختى

 

وقتى یه لبخند نزنى از خواب پاشى تو باختى

 

وقتى بالا پایین زندگى برات عوض شد

 

اگه زمین خوردی و زود پا نشدی تو باختى

 

باید بتونى تو دلت خیلیارو ببخشى

 

بذار بگن دیوونه ای باید دیوونه تر شى

 

تو مثل یه ستاره ی دنبال دار میمونى

 

هر گوشه ای از آسمون که باشى میدرخشى

 

میدونم خسته شدی بس که زدی به هر دری

 

خوشحالیای کوچیکتو نگیری سر سری

 

تو خودت واسه خودت از همه دنیا بهتری

 

من عوض میکنم حالتو با ریتم بندری

 

” ( بانو جان ) فرفری موی غزل سازِ منى

 

( بانو جان ) عشق خاموشِ غزل های منى

 

( بانو جان ) تو از این حال دلم بى خبری

 

( بانو جان ) جز دل من به کسى دل ندهى

 

بانو جان بانو جان بانو جان “

 

 آهنگ جدید امیر عباس گلاب به نام «من عوض میکنم حالتو با ریتم بندری»