سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعات نیوز

نظر

ردیاب خودرو وسیله ای است که شما به کمک آن قادر به ردیابی خودروی خود خواهید بود. به کمک این قابلیت شما قادر به شنیدن صداهای داخل کابین خودروی خود می باشید.به کمک این قابلیت شما می توانید از اتفاقات داخل خودروی خود به طور کامل با خبر شوید. زیرا شانس اینکه خودروی شما سریعتر پیدا شود بیشتر خواهد بود. هشدار سرعت غیر مجاز خودرو : سرعت غیر مجاز از هشدارهای جذاب ردیاب به حساب میرود و اینکه شما با استفاده از این هشدار میتوانید با خیالی آسوده تر خودرو را به دیگران بسپارید زیرا میتوانید سرعت آن را مورد بررسی قرار دهید. برای اینکه دستگاه ردیابی وسیله نقلیه بتواند مکان یک خودرو را روی نقشه تعیین کند ، دستگاه برای محاسبه موقعیت خود باید حداقل از 4 ماهواره GPS در مدار سرویس مناسب دریافت نماید . اما به دلیل پستی و بلندی زمین و موانع موجود در اطراف وسیله نقلیه ردیابی ، سیستم ماهواره ای GPS ممکن است به تنهایی برای این کار کافی نباشد. 

 



در بین محصولات موجود در ایران تنها ردیاب جی پی اس دیاگی GR90 ، قابلیت رقابت با این ردیاب افراد GR600 را دارا است. به شما توصیه می شود اکیدا از نرم افزارهای مجهول و بدون نام و نشان معتبر که در اینترنت موجود است ، استفاده نکنید . البته ما برای افزایش ایمنی ماشین در برابر سرقتهای احتمالی توصیه میکنیم که از ردیاب خودرو و دزدگیر به صورت مکمل استفاده کنید. البته این نقطه زنی باید در زمان واقعی نیز توسط این فناوری پیشرفته روی نقشه آنلاین نمایش داده شود . به تمام این مزایا خطر سرقت ماشین و از دست رفتن همیشگی آن را نیز اضافه کنید . می توانید هشدارها را با استفاده از نرم افزار ردیاب تنظیم کنید و این هشدارها را به صورت پیام کوتاه ، ایمیل یا اطلاع رسانی تلفن هوشمند از طریق خود نرم افزار دریافت کنید. با کمک مرکز فوریت های پلیس می توان یک وسیله نقلیه سرقت شده یا اقدام به سرقت را به موقع ردیابی نومده و آن را متوقف کرد و وسیله نقلیه شما با خیال راحت برگردانده خواهد شد.


https://techno-sho.ir/uncategorized/%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%db%8c/

خواه فرزند نوجوان شما باشد یا پدر بزرگ تر ، با آرامش خاطر خواهید دانست که آنها با مسئولیت پذیری رانندگی می کنند و با کمک دستگاه ردیاب خودرو متوجه می شوید که در مناطق امن شهر اقامت دارند یا در ماکنی هستند که در حال حاضر نباید باشند . زیرا با کمک بهترین دستگاه ماهواره ای به صاحب خودرو در شناسایی مسیر حرکت کمک می رساند. با استفاده از این تکنولوژی به جای 24 ماهواره GPS ، ردیاب شما قادر خواهد بود به بیش از 80 ماهواره در مدار متصل شود تا موقعیت وسیله نقلیه خود را با ضریب خطای بسیار کم محاسبه کند. از مهم ترین و بهترین های این سیستم ها را می توانیم انواع ردیاب خودرو بدانیم که افراد با شناخت آن بیش تر به آن تمایل پیدا کرده اند. مسیریاب GR800 با داشتن قابلیت مغناطیسی بهترین کاربرد خود را در اختیار افرادی قرار می دهد که مدیریت یک مجموعه اجاره خودرو را به عهده دارند. با استفاده از ردیاب حتی در صورت سرقت خودرو ، شما می توانید به راحتی با استفاده از ردیاب و حکم مقام قضایی نسبت به استرداد خودرو خود و تحویل سارق به محاکم قضایی اقدام کنید .

https://techtip.ir/1402/01/29/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%b9%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b1%d8%af-%d8%ac%db%8c-%d9%be%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%81%d9%86%db%8c-%d8%b3%d8%ae/

با استفاده از دستگاه تلفن همراه یا رایانه می توانید به GPSLive دسترسی پیدا کنید. این دستگاه به gps مجهز است و یا علاوه بر آن دارای اینترنت نیز می باشد که برای ارسال اطلاعات لازم است برخی دیگر از دستگاه های ردیاب دارای درگاه سیمکارت است . از این روع ردیاب به عنوان ردیاب شخصی نیز می توان استفاده کرد. ردیاب شخصی مخفی GR600 چه کاربردهایی دارد؟ با خرید جی پی اس کوچک GR600 چه امکاناتی در اختیار شما قرار می گیرد؟ در مدل فول آپشن جی پی اس ردیاب دلتا ، به محض تکان خوردن خودرو ، شروع به آژیر کشیدن میکند و هم زمان از طریق پیامک وضعیت پیش آمده را به صاحب خودرو اطلاع میدهد . ردیاب IR69 از دسته مکان یاب هایی است که در حین نصب نیاز به سیم کشی دارد اما نصب و کاربرد ساده ای دارد. علاوه بر هزینه های تعمیر و تعویض قطعات ، ضایعات سوخت حتی اگر وسیله نقلیه غیرفعال باشد ، قابل توجه است و می تواند به محیط زیست آسیب برساند . کارشناسان محیط زیست برآورد کرده اند میزان آسیب به محیط زیست و تولید ذرات آلاینده توسط خودروها در آینده جبران ناپذیر خواهد شد .