سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعات نیوز

 

شاید هر کدام از ما بارها سعی کرده ایم زبان انگلیسی را یاد بگیریم و موفق نشده ایم. در مواردی روش یادگیری اشتباهی را انتخاب می کرد و در برخی موارد مطالعه طولانی ما را خسته و بی حوصله می کرد.

بر اساس یک گزارش استراتژیک مدرن؛ فرآیند یادگیری زبان انگلیسی فرآیندی نسبتاً زمان بر است، به خصوص اگر می خواهید انگلیسی را از ابتدا یاد بگیرید. اهمیت این فرآیند یادگیری زمانی بیشتر می شود که بخواهید به خارج از کشور سفر کنید و برای شرکت در آزمون آیلتس یا تافل نیاز به تقویت زبان خود در زمان مشخصی دارید.

اما با وجود این مشکلات، تصمیم گیری هوشمندانه می تواند به شما کمک کند زبان انگلیسی را سریعتر یاد بگیرید و به آزمون آیلتس یا سایر اهداف آموزشی خود برسید. در واقع، میانبرها در روش های آموزشی می توانند به شما کمک کنند تا در زمان کمتری به اهداف خود برسید. شرکت در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی یک میانبر عالی برای یادگیری سریع زبان است. اما چگونه می توانید با یک مربی شخصی از جلسات آموزشی خود لذت ببرید و به سرعت به اهداف خود برسید؟

گرفتن مدرک آیلتس زمان بر است

همه ما مشکلات مهاجرت را می دانیم. همه ما فراز و نشیب های سفر را می دانیم. همه متحرکان مطالب مربوط به این مسیر صعود و فرود را ارائه کرده اند. با این حال، این مقاله اطلاعاتی در مورد امید و چگونگی کاهش مشکلات سفر دارد. یکی از بزرگترین دغدغه های زبان آموزان، علاوه بر سفر، یادگیری زبان انگلیسی برای بهبود تسلط و تکمیل مدرک زبان انگلیسی است.

به طور خاص، بیشتر کسانی که می خواهند زبان را برای قبولی در آیلتس یا تافل یاد بگیرند، با محدودیت زمانی مواجه هستند و نمی توانند انگلیسی را به هیچ روشی یاد بگیرند. یکی از راه های یادگیری فوری زبان انگلیسی استفاده از معلم خصوصی زبان است. زیرا در یک کلاس زبان خاص، روش تدریس معلم با توجه به محدودیت های زمانی و هدف دانش آموز مشخص می شود و معلم با توجه به سطح دانش آموز، آموزش خود را آغاز می کند. این روش آموزشی به فرد کمک می کند تا در مدت شش ماه تا یک سال زبان را یاد بگیرد و به آن تسلط یابد. حتی کسانی که انگلیسی را روان صحبت می کنند و فقط در تلفظ و مکالمه مشکل دارند، با استفاده از این روش در عرض یک تا سه ماه می توانند پیشرفت چشمگیری در مکالمه انگلیسی داشته باشند.

شناسایی کتاب های انگلیسی با توجه به سطح زبان آموز

به طور قطع می توان گفت که یافتن و یافتن منابع در زمینه یادگیری زبان انگلیسی مشکل است. هر دانش آموزی کتاب های زبان انگلیسی را به همان ترتیب پیدا می کند. در دسترس بودن منابع مختلف یادگیری زبان انگلیسی زبان آموز را سردرگم می کند. ویژگی منحصر به فرد کلاس های خصوصی زبان، رفع این سردرگمی است. زیرا خود معلم زبان خصوصی با توجه به دانش و روش خاص خود منبع یادگیری خوبی است. علاوه بر این، ایشان با توجه به سالها تجربه تدریس خود، اطلاعات جامعی از انواع کتاب ها و مطالب آموزش زبان دارند و می توانند منابع خوبی را برای کمک به شما -در سطح دانش آموزانتان- توصیه کنند.بر اساس آن مطالعه و یاد بگیرید. .

چگونه یادگیری زبان انگلیسی را شروع می کنید؟

اگرچه این سوال اغلب مطرح می شود، اما بسیار مهم است. اکثر مردم نمی توانند پاسخ روشنی به این سوال بدهند. اما پاسخ ما این است که آنها زبان انگلیسی خود را از جایی شروع می کنند که در مدت زمان کوتاهی به هدف خود برسند. هر زبان آموزی می تواند سبک یادگیری انگلیسی خود را انتخاب کند. فرآیند یادگیری را با کتاب های زبان مختلف شروع کنید و مهارت های خود را با استفاده از روش های مختلف از جمله استفاده از معلم خصوصی بهبود بخشید. اما آیا می توانید با این روش ها به هدف خود یعنی یادگیری سریع زبان انگلیسی برسید؟ در پاسخ، نتایج غیرقطعی است. انتخاب این روش ها مستلزم آزمون و خطا است. یادگیرنده می تواند با آزمون و خطا و تجربه به تدریج راه صحیح یادگیری را کشف کند، هرچند این روش ممکن است عواقب زیادی برای او داشته باشد. از جمله این پیامدها می توان به هدر رفتن فرصت های یادگیری اشاره کرد.

اما می توانید با استفاده از تجربیات دیگران، هزینه و عواقب انتخاب های خود را کاهش دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهید. با کمک یک معلم خصوصی مجرب، زبان انگلیسی را به سرعت یاد خواهید گرفت.

معلم خصوصی می تواند بر اساس تجربه خود زمان بیشتری را برای درس های مهم تر صرف کند و با صرف نظر از مطالب و منابع مهم، زمان بیشتری را برای آموزش بهتر دانش آموزان آزاد کند. در درس خصوصی تمرکز دانش آموز بسیار بالاست و از آنجایی که زمان انفرادی است، معلم می تواند مطالب بیشتری را به دانش آموز آموزش دهد.

کلاس های خصوصی زبان کاملا منحصر به زبان آموز است و معلم با توجه به سطح آمادگی زبان آموز، اهداف یادگیری زبان و محدودیت زمانی دانش آموز شروع به تدریس می کند. علاوه بر این، در یک کلاس خصوصی، معلم می تواند دانش آموز را از نزدیک زیر نظر داشته باشد و در جلسات مختلف میزان یادگیری را ارزیابی کند.

آموزش زبان انگلیسی در منزل

یکی از دغدغه های هر زبان آموز در انتخاب سریع روش آموزش زبان انگلیسی، هزینه تدریس خصوصی در منزل است. زیرا معتقدند قیمت دوره زبان خصوصی بالاتر از هر روش دیگری است. اما برای یادگیری زبان باید چندین فاکتور مهم را همزمان در نظر گرفت و سپس تصمیم گرفت. سه عامل مهم در تصمیم گیری زمان رسیدن به هدف، انرژی و زمان تلف شده و هزینه های پرداختی. به عنوان مثال، ممکن است یک دانش آموز زبان نیاز داشته باشد که ظرف یک سال برای آزمون آیلتس آماده شود. ممکن است بسته به بودجه اش در کلاس های گروهی موسسات شرکت کند و از روش حرارتی این موسسات استفاده کند. با توجه به هدف و سطح پایین زبان او، می توان با قاطعیت گفت که در دوره مورد نظر زمانی برای آمادگی برای امتحان نخواهد داشت. حتی اگر آن فرد انرژی و هزینه زیادی را صرف شرکت در کلاس ها و یادگیری زبان برای رسیدن به هدف خود کرده باشد.

اما اگر این فرد روش مطالعه دقیقی را انتخاب کند و با استفاده از کلاس خصوصی معلم زبان خود را برای امتحان آماده کند، می تواند با همان قیمت کلاس گروهی و بدون خستگی در زمان مورد نظر به نتایج دلخواه دست یابد.

سریع آماده شوید و یک سایت آموزشی مناسب برای شرکت در آزمون آیلتس پیدا کنید

در پاسخ به تمایل زبان آموزان برای یادگیری سریع زبان انگلیسی، پلتفرم استادبانک شروع به جذب معلمان شایسته کرده است. برای انتخاب یکی از این مدرسان حرفه ای می توانید به سایت مدرس خصوصی استادبانک مراجعه کنید و یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید. اگر امسال شروع به یادگیری زبان و ثبت درخواست خود را با قیمت های تدریس خصوصی به تاخیر نیندازید، می توانید با استفاده از مدرس خصوصی در بستر استادبانک، راه سریع تری برای یادگیری زبان انگلیسی و آمادگی برای آزمون آیلتس بیابید.