سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعات نیوز

نظر


دستگاه کپی توشیبا  3518 یک دستگاه کپی سه کاره از برند توشیبا می باشد. دستگاه کپی توشیبا مدل 3518a عملکردهایی مانند کپی، پرینت، اسکن و فکس را برای ادارات و سازمان هایی با حجم کاری سنگین ارائه می دهد. هنگام خرید دستگاه کپی حرفه ای توشیبا 3518 می توانید یک سینی کاغذ 1200 برگ تهیه کنید. دستگاه کپی توشیبا در دو رنگ خاکستری و مشکی موجود می باشد و دستگاهی مدرن و شیک می باشد. این محصول محبوب قابلیت اسکن و چاپ برگه های سایز A4 و A3 را دارد. برای خرید آگاهانه، باید ابعاد و وزن دقیق دستگاه کپی را بدانید تا بدانید دستگاه برای کدام محیط بهترین است. دستگاه کپی توشیبا مورد نظر 584.2 x 584.2 x 787.4 میلی متر و وزن آن 57 کیلوگرم است. بنابراین می توان از این محصول به صورت ایستاده روی زمین استفاده کرد. این دستگاه کپی تمامی این کارها را با تکنولوژی لیزر انجام می دهد که با سرعت و کیفیت بهتری همراه است و نیاز شما را در این زمینه برطرف خواهد کرد.


دستگاه کپی e-STUDIO 3518A می تواند اسناد سیاه و سفید را با سرعت 35 صفحه در دقیقه کپی کند و اولین صفحه در 3.6 ثانیه خارج شود. این سرعت برای ادارات و سازمان های شلوغ بسیار مناسب است. کیفیت نیز با وضوح 2400x600dpi ارائه می شود و اسناد به رنگ سیاه عمیق نمایش داده می شوند. ابعاد این دستگاه 584.2 x 584.2 x 787.4 میلی متر و وزن آن حدود 57 کیلوگرم است. در این دستگاه کپی چاپ سیاه و سفید با سرعت 35 صفحه در دقیقه و وضوح 600x600 dpi انجام می شود. این اسکنر کپی اسناد و تصاویر را با فرمت های مختلف فایل های دیجیتالی در سه حالت رنگی، سیاه و سفید و مقیاس خاکستری در کامپیوتر ذخیره می کند. پشتیبانی از ذخیره تصویر اسکن شده: PDF، JPEG، PDF قابل جستجو، TIFF، XLS، DOCX.

این دستگاه قابلیت ارسال و دریافت اسناد از طریق فکس با سرعت مودم 33.6Kb را دارد و تا 100 صفحه فکس دریافتی را ذخیره می کند. این دستگاه از پورت های USB 2.0 و اترنت برای اتصال به منابع دیگر استفاده می کند. لطفا توجه داشته باشید که این دستگاه Wi-Fi ندارد اما در صورت تمایل می توانید این قابلیت را نصب کنید. این دستگاه از کارتریج مشکی T-281C-K استفاده می کند. در تصویر زیر تجهیزات آپشنال سازگار با این مدل را مشاهده می کنید.

خرید کپی TOSHIBA 3518

برای خرید اینترنتی دستگاه کپی TOSHIBA 3518 می توانید مشخصات دستگاه کپی تجاری TOSHIBA 3518 را در فروشگاه اینترنتی اطلس بررسی و سپس سفارش خود را ثبت نمایید. به عبارتی پرینتر اطلس پرفروش ترین پلتفرم دستگاه کپی توشیبا مدل 3518 را فراهم می کند، توجه داشته باشید که تغییر و تغییر ارز در بازار بر قیمت این دستگاه تاثیر می گذارد. بنابراین باید قبل از خرید نهایی این دستگاه، قیمت دستگاه کپی تجاری توشیبا 3518 را از فروشگاه اینترنتی اطلس پرینتر استعلام نمایید.

قیمت دستگاه کپی توشیبا 3518

دستگاه کپی حرفه ای توشیبا مدل 3518 آوافرهنگ دارای سرعت و قدرت دستگاه و قیمتی مقرون به صرفه می باشد. البته فروشگاه پرینتر اطلس بهترین قیمت دستگاه کپی توشیبا 3518 را با بهترین تخفیف ها برای خریداران این محصول ارائه می کند. مشتریان گرامی می توانند با تماس با شماره تلفن های درج شده در سایت پرینتر اطلس از قیمت انواع دستگاه کپی مطلع شوند. مشاوران مجرب ما تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند و راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار می دهند. بنابراین می توانید با توجه به بودجه و نوع نیاز خود محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.